viernes, 13 de noviembre de 2015

Riddle

Riddle é unha ferramenta que nos permite presentar na rede ideas ou facer enquisas (como a referente o coñecemento da asignatura)

 

Por qué facer unha programación


Certo. Son un pesadelo burocrático pero hai razóns para facer unha programación, ou sexa para pensar antes de actuar.

Escribir para pensar


Esta claro que temos dúas axudas básicas para pensar: unha é a conversa e outra é a escritura. A programación debe facerse en común, falando co resto do profesorado e debe plasmarse por escrito

Inventariar os problemas


A programación debe revisar os problemas previsibles con que nos atopamos ao longo dun curso

Definir e xerarquizar os criterios


As decisións precisan criterios e nas actividades de ensinanza-aprendizaxe é precios tomar unha chea de decisións

Ordenar e temporizar as actividades


É certo que sempre podemos improvisar ou decidir sobre a marcha pero non cabe duda que é necesario ordenar as nosas accións no tempo para conseguir as finalidades que nos porpoñemos

Formalizar os acordos


Hai que comprometerse diante da comunidade educativa. Para iso é necesario
  • explicitar os criterios que van ser empregados en decisións clave (cualificación, promoción, atención á diversidade, etc)
  • listar os medios que se van empregar (contidos, recursos didácticos, )
  • concretar os obxectivos que se pretenden obter
  • definir os medios que se van empregar para avaliar o proceso

Interpretar e concretar as disposicións legais


Hai moitas disposicións legais que conforman a actividade do profesorado pero hai moitas lecturas e concrecións posibles. É necesario un esforzo de delimitación para non perderse

No hay comentarios:

Publicar un comentario